wtorek, 6 czerwca 2023

Drogi Pamiętniczku #2

Dzisiaj zagadał do mnie jeden z chłopaków w szkole, który kiedyś mi się podobał, ale nie miałam śmiałości. A on podszedł do mnie jak gdyby nigdy nic i powiedział, że widział mnie na basenie. I że "fajnie wyglądałam"! Przysięgam, że następnym razem założę lepszy kostium.

Właśnie wracam ze sklepu. Kupiłam sobie pierwszy w życiu kostium dwuczęściowy. Nie jest może bardzo wyzywający, ale i tak jestem zdenerwowana. Założę go jutro na basen. Ten kolega też jutro będzie. Powiedział mi. Nie mogę się doczekać.

Właściwie muszę się zwierzyć z czegoś jeszcze. Kiedy dzisiaj byłam w przymierzalni, masturbowałam się. Myślałam o tym, że jutro zobaczy mnie w kostiumie i zrobiłam się mokra. Nie mogłam się powstrzymać. Myślałam tez o tym, że jego penisa też bym mogła possać. Wiem - to szalone!

Aha, no i dzwonił do mnie mój chłopak, ale powiedział tylko, że zobaczymy się w weekend. Mam nadzieję, że wytrzymam...

Brak komentarzy: